Tuesday, July 12, 2011

mencintaimu sampai kapan....

Posted by Er Nea at Tuesday, July 12, 2011

ari2 yg aku lalui tak semuanya indah...aku hny ank desa yg keluar dr kehidupan itu dgn 1 kekuatan....aku ingn membantu mereka...mereka yg telah mjga aku sejak aku kecil shingga aku berada ditahap ini....sayu saat aku melihat mereka membanting tulang dibawah matahari,  mencari wang yg tidak seberapa untuk besarkan anak2 dirumah...kadang2 mengalir juga air mata ini, nmun aku cuba sembunyikan..... memamg ku akui aku tidak rapat dengan mereka ... nmun mreka sll ada saat aku mmerlukan kekuatan....stiap kali aku ingn melakukan sesuatu pasti keizinan mereka yg aku utamakan......ssungguhnya aku tlalu sygkn mreka...wlu sape pun mereka n bgaimanapun mereka aku tetap sanjung mereka n aku bangga menjadi anak mereka....mak ayah ema syg mak ayah sgt2.........

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review