Friday, January 13, 2012

ya allah biarkan semua ini berlalu

Posted by Er Nea at Friday, January 13, 2012

salam....

aty ema xbape tenang 2,3 arinie...
mata plak asyik ngntuk ja....
apalah kesalahan yg ema wat nie ekkk
setaw ema, ema xdak wat pape pun
tp xtaw lar klo secara xsengaja tuh...
ya allah percepatkan sengketa ini....
biarkan ia berlalu....
tak daya ema nak menahannya
sakit...terlalu sakit.....
kenapa owg xpenah phm yg ema sayangkn dia
kenapa semua nak ema ngn owg lain....
kenapa.....kenapa mereka xcuba phm...
kenapa mereka bersikap sedemikian....
ya allah bantulah aku...
kuatkanlah jiwa dan raga ini....
berikan aku ketenangan....kesabaran...
ya allah kenapa semua ini berlaku terhadap aku.....
xdaya aku nak menanggungnya.....
semakin aku lihat semakin aku sakit..
seoalah2 aku ini bukan siapa2 pdnya....
hanya sekadar persinggahan seketika cuma...
diperlakukan seperti layang2.....
seperti tiada apa2 prasaan.....
tidak adakah sikitpun perasaan sygnya terhadap diri ini......
tidak adakah ya allah.....
ya allah kau bukalah pintu hatynya tok mencintai diri ini, tok menyayangi wlu pun secubit cuma....
ya allah kau lembutkanlah aty dia....
kerana cinta ini telah aku abadikan hanya pada dia......

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review