Friday, March 23, 2012

you're a memory now.....

Posted by Er Nea at Friday, March 23, 2012
sesungguhnya aty ini terlalu rindukan dia
rindukan semua kenangan bersamanya
tapi aku tahu aku bukan pilihan hatimu
sikitpun tidak terlintas di fikiran mu untuk mencari diri ini
inikan pula bertanya khabar.....
sedangkan aku hanya ternanti-nanti ...
setiap saat memikirkan kesihatan & mendoakan kesejahteraan dirimu
andai itu yang terbaek untuk kita
biaqkan diri ini pergi
tiada apa yg lebih bahagia melainkan melihat kau tersenyum gembira....
selamat tinggal sayang....
ku doakan kau bahagia bersama insan yang kau pilih......
ya allah lupakan semua kenangan aku bersamanya
temukanlah aku dengan bakal imamku
sesunggunhnya aku perlukan dia dalam perjalanan hidup ini






0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review