Tuesday, August 14, 2012

syukur alhamdulillah

Posted by Er Nea at Tuesday, August 14, 2012

assalamualaikum

hai belog ema sayang....
da lama ema xupdate kan...
saja maleh sikit....nk ciapkan buku ema yg da setahun neh
jom citer sal ema semenjak 2 menjak neh

awak saya bersyukur sangat
awak dah banyak berubah 
berubah menjadi apa yang saya impikan
terasa terisi sudah kekosongan yang ada
ternyata awak seorang yang amat caring
awak saya suka cara awak sekarang
awak saya nk awak taw bagi saya
kasih sayang lebih penting daripada wang ringgit
saya bahagia bila awak disisi saya
insyallah saya berjanji akan bersama awak
sentiasa ada untuk susah senang awak
awak...awaklah HIDUP saya



P/s aku bersyukur kepadamu ya allah
tima kasih sebab perkenankan doa hambamu ini
syukran....

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review