Monday, October 1, 2012

SEMAK....rimas & LEMASSSS

Posted by Er Nea at Monday, October 01, 2012
Jiwa aku semakin rimas....jiwa aku semakin lemas...
itu yang aku rasa kini....
semakin dilihat semakin membuak-buak ketidakselesaan ini....
semakin menjadi-jadi
menjangkau tsunami 9.0 skala rektar...
namun apa yang pasti kesemakan kepala aku tak dapat dibendung lagi....
entah kenapa? aku sendiri kurang pasti....


tuh lah owg kata jgn jebakkan diri...
kan da SEMAK...
RIMAS
 dan 
akhirnya LEMASSSSS
mati tuh belum agi kot......hahaha

tapi

kata owang 
"kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi PANTAI"



so sebabkn berani lah aku sanggup dan terima apa yg bakal jadi
sebab tuh JALAN yang aku pilih....







p/s cik ema strong ok....tiada siapa yang mampu mengoyangkannya hahaha...lembut bukan beerti lemah okies.....

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review