Saturday, June 4, 2011

saat diriku mula mencintaimu ~neAfiq~

Posted by Er Nea at Saturday, June 04, 2011
pertama kali kita bertemu sedikitpun tidak mengugatkan rasa cinta ini, hanya sekadar teman biasa....
namun rasa aty tak siapa pun tahu...

.terJUMPA, terADD & terCAYANG plak....begitu indah rencana yang maha Esa...
titik-titik permulaan itu bermula tnpa sebarang rasa namun dri ari ke ari membuah perasaan
 aneh yang kita sendiri tidak tahu...semakin ari ke ari kita berdua dibuai rasa, saling memerlukan, 
tersiksa jika berjauhan....mencintai dirimu merupakan perasaan terindah dlm idup ini,
 menyayangi dirimu umpama melengkapi sebahagian rasa cinta ini....sesungguhnya aku t
erlalu memerlukan dirimu...wlupun aku sendri tidak pasti adakah engkau mencintai 
aku seperti mana aku mencintaimu.....

sesekali timbul jua asa cemburu dihati melihat kemesraan engkau bersama teman2mu, 
begitu kau menjaga perasaan mereka, diri ini kau biarkan sepi, call tidak berjawab, sms tidak dilayan.....siapakah sebenarnya aku ? 
tidak sanggup rasanya diri ini menyakiti insan yang slalu aku rindui wlupun ketika kita bersama...
rasa rindu ini masih kuat......

ketahuilah mencintai dirimu merupakan perkara terindah dlm idup ini.....jgn sesekali kau sakiti diri ini, 
diri begitu sesak dgn kelukaan semalam....
tiada apa yang diriku harap melainkan kejujuran terhadap perhubungan kita......



p/s my hubby arap2 awak lar lelaki yang saye cari selama nie 


~Tiada 1 kuasa pun yang dapat memisahkan kita kecuali takdir & tiada 1sebabpun untuk aku meninggalkan dirimu kecuali kau bukan milikku lagi~

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review