Wednesday, June 1, 2011

sape saya kt aty awak???

Posted by Er Nea at Wednesday, June 01, 2011
ari2 yg aku lalui bersamamu begitu indah.....
begitu serasi bersama, namun entah sampai bila cerita ini akan terus berjalan,
 adakah akan terhenti esok , lusa @ kekal hingga hujung nyawa......
namun apa yg aku tahu dari ari ke ari dirimu semakin berubah...
berubah menjadi orang laen....
.terus terang aku katakan aku terlalu takut, bukan kesempurnaan yg aku cari melainkan perubahan kearah kebaikan tok kita berdua.....
bersamamu bru aku kenali dunia luar....
aku adalah anak desa yg tidak tahu apa2...
hanya desa kecil yg penuh dgn kedamaian menemani ari2ku.....
siapa diri aku, aku hanya mahu kau menerima diriku seadanya, 
menerima segala kelemahan aku sebagai mana aku menerima kelemahanmu.......
ketahuilah bukan kesempurnaan yg aku cari melainkan kasih syg & kejujuran.........
my hubby i lov u so much! ...

berikan aku yang terbaek.....

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review