Tuesday, July 3, 2012

cerita cinta kita

Posted by Er Nea at Tuesday, July 03, 2012




Pertemuan yang tak penah disangkakan
TerJUMPA...
TerADD 
dan terCAYANG plak

Dunia kita berbeza...
awak di atas dan saya dibawah...
awak suka nescafe saya suka teh o ais...
awak suka makan nasi goreng daging merah & saya suka makan nasi puteh ikan bawal, 
awak suka maen game dan saya  suka tgk tv...
awak suka rumah bandar & saya suka rumah kampung...
awak suka bebel saya suka diamm.....
awak suka tinggalkan saya dan saya tak bole tanpa awak


Walau kita berbeza tp kita ada satu persamaan iaitu satu rasa cinta.....awak tahu tak perbezaan itu yang melengkapkan satu persatu jiwa kita....
sapew kata perbezaan itu menjauhkan, sebenarnya perbezaan itu mendekatkan kita....
jangan dipandang pada perbezaan namun lihatlah pertautan cinta yang telah allah anugerahkan.....

Walaupun saya tahu saya hidup dalam angan-angan tapi saya bahagia dgn apa adanya...kerana hidup saya ialah apa yang saya ciptakan.....
saya pereka cerita, saya pengarah dan saya adalah editornya....dan saya juga adalah pelakon  terhebatnyanya....
jadi segala jalan cerita ini akan saya ciptakan sebaik mungkin untuk saya, awak dan tatapan semua.....
semoga kisah ini menjadi kisah terindah dalam hidup saya....walaupun itu hanya angan-angan cuma!!!




p/s saya sayang semua orang yang sayang saya!!! by pemilikdewahaty





0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review