Sunday, December 30, 2012

Awass!!!

Posted by Er Nea at Sunday, December 30, 2012

Assalamualaikum...




Ya allah bagilah aku kekuatan...sesungguhnya terlalu berat ujian yang engkau berikan....aku tahu aku bukanlah manusia yang sempurna, apatah lagi cuma seorang insan kedil yang inginkan petunjuk...bukan niatku untuk mempersoalkan takdirmu patah lagi menolak segala yang telah engkau berikan...namun aku telah berusaha menjadi yang terbaik namun semuanya gagal...yang ada hanya kehampaan..Ya allah bantulah aku berilah aku yang terbaik berilah aku kekuatan berilah aku kesabaran berilah aku petunjuk... sesungguhnya aku insan yang lemah lagi tidak berdaya.....






Salam kesabaran yang tidak terhingga....





Setiap kesukaran insyallah akan disudahi dengan kesenangan...aku percaya dengan segala takdirmu Ya allah...cuma tambahkan kesabaran ini...dan redhakan setiap takdir yang telah kau catatkan untuk diriku..



0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review