Wednesday, August 24, 2011

apa sebenarnya yang aku rasakan

Posted by Er Nea at Wednesday, August 24, 2011


      Bila ari menyapa ari, waktu penyapa pergi aty ini semakin keliru....keadaan seakan berubah, idup aku, diri aku kdg2 aku sendiri tidak menyenali jasad ini...milik siapakah ia? namun rasa aty siapakah yg tahu? ari nie 24hb & lagi 2 day merupakan ari pertama aku mengenali my hubby...hanya dengan perbualan pertama aku mula ingin mendekatinya, tapi bkn atas dasar apa2 sekadar TTm saja....emmm tah pejam celik pejam celik dah setahun pun kenai dia....terlalu cepat masa berjalan....seoalah olah cepatnya kiamat bakal menemui kita......dia yg aku syg mungkin insan yg sempurna tp aku....masih terasa anak desa itu yang mula merangkak, berjalan & sedikit demi sedikit mencari erti hidup....serba kekurangan tp aku tidak pedulikan itu semua, wlu aku xpunya apa2 tp aku punya org tua yg masih sayangkan & mencintai aku.....mungkin kata2 ini sekadar memujuk namun sebagai seorang yg dewasa aku harus teruskan idup......kesempurnaan yg ada padanya membuatkan diri ini terasa begitu ter....h ....terlalu berbezakah aku & dia........kdg2 dia menjadi dewasa & kdg2 terlalu menjadi keanak anakan emmm itulah kekuatannya yg selalu aku rindukan...dia byk mengajar aku menjadi dewasa dr seorang yg agak kuat merajuk menjadi seorang yg cool hehehe.....dr seorang yg xtahu uruskan umh dah pndai kemas umah cikit, dr seorang yg suka membazir kpd seorang yg da thu berjimat......emmm dr xpandai bwa keta sampai da boleh bwa dia jln2.....wlupun nmpk dia tegas tp ksh syg dia mmg xpnh aku sangkalkan.....

       msa saya sakit sungguh2 awk jaga saya...awk bg saya ubat...awk selimutkn saya awk kta biar keluar peluh tu nty cepat sembuh...& 1 pkataan yg saya xkan penah lupa '" semoga cepat sembuh yer sayang" saat tu mengalir laju aiq mata nie...mgkin awk xperasan sbb gelap....cepat2 saya lap bila awk toleh belakang....sya xnak awk isaw sal sya....saya ok & saya akn sihat bila wak ada ngn saya...awk taw kn awak kekuatan jiwa & minda saya....awak...awak taw x??? bagi sy cinta tu bkn hnya pada nama tp satu ikatan sehidup semati yg saling melengkapi.....bkn boleh ditulis, bukan pada relationship kt FB....bkn awk...

     xpenahtimbul asa curiga wlu kdg2 ada jgk skit2 tp cepat2 aku tepis smua karut marut tu....bagi aku cukup ngn keikhlasan yg aku bg pada dia....& aku harap pun dia akan rasa sedemikian.......aku serahkan seluruh rasa pecaya aku pada dia.....tp andai kali ini akukecewa memamg akan down seteruknya tp ada aku kisah?????? aku tetap aku, aku xpenah salahkan pada takdir.....apa yg berlaku sebab semua tu mesti ada sebab, hikmah & ia mungkin yang terbaek......

     My hubby wlupun saya byk mengalah ngn awak tp saya tw awak pun byk mengalah ngn saya, wlupun saya byk terluka ngn kta-kata awak tp saya faham awak pun turut sakit mendengar kata2 dr saya.....mgkin sya byk bersabar ngn awak tp jauh di sudut aty awak mst awak lg byk besabar ngn kerenah keanakan saya.....ketahuilah my DEWA ATY, saya byk kekurangan...tegurlah saya bila saya xmampu untuk berjalan...bimbinglah saya saat saya lemah...pertama kali kita jumpa saya dah ckp semua tu & sy arap awak paham & akan ingat kata2 itu hingga berakhirnya kisah idup kita....kekurangan saya perlu dilengkapkan oleh awak.....semoga 1 ari nty awk akan baca smua entri yg sy tulis kt blog nie.....kt cni sj yg ada menemani ari2  sy......saat awk xda ngn saya...saat awk kuaq lepak ngn kwn2 awak....saat awak blek kg tglkn sya tnp sbrg msj or call....disinilah idup sya....dunia saya.....tp sya xtaw nape sejak dua menjak nie awk sll mare2.....mgkin awk perlukan masa awk & mcm tu gak saya...amik lar sebanyak mana msa yg awk perlukan.....tp jgn smpai ruang2 kebebasan itu berjaya ditakluki oleh insan lain kerana sy bimbang impian kita akan musnah.......ketahuilah syg sya pecayakan awak & akan selalu pecayakan awak...itu janji sya.......semoga aniversary yg 1 akan menambahkan kasih syg wat kita.......insyallah dgn izin allah....saya pecaya allah slalu ada ngn kita....akan selalu ada......


      disini hidup aku...yg akan selalu menjadi hidup aku...ruang cerita yang tidak boleh aku suarakan dgn kata2...

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review