Saturday, September 17, 2011

Posted by Er Nea at Saturday, September 17, 2011

cinta layaknya seperti seekor rama-rama
semakin kalian mengejarnya,
semakin jauh ia terbang meninggalkan kalian
biarkan rama-ramamu terbang kemana saja ia suka
siapa tahu bila ia lelah
dan tidak sedar akan kewujudanmu
ia bakal mengibaskan sayapnya kearahmu
menumpang teduh
dari panas hujan badai duniawi
dalam keadaan yang kau tidak sangka.....

entah apa yg aku rasakan hingga saat ini....aku sndri tercari2 siapa diri aku.....siapakah aku...jiwa aku seakan menolak tp fikiran meronta tok memikirkan...apa sebenarnya yg terjadi...kenapa aku resah bila berjauhan...kenapa aku tidak sepeti dulu, menjadi diri aku yg bisa melangkah kemana2.....kenapa aku sepeti diikat kaki.......kenapa aku terasa tiada kebebasan wlu terlalu byk masa yg dia berikan pada aku.......kenapa masih terasa kekosongan menjadi diri sendiri.....hidup sendiri......ada baeknya untuk aku mencari siapa diri aku yg sebenar,,,kenapa aku sebegini tercari2 yg tak pasti....sememangnya aku ingin menjauh.......melepaskan diri tp fikiran aku & aty ini bertentangan......yg mana 1 harus aku turut.......pape pun allah tidak akan membebani seseorang hamba itu & setiap masalah yg timbul bersesuaian dgn dirinya...jadi tok apa aku bersedih diri......yakin pada kekuasaan allah.......allah mengetahui apa yg terbaek tok kita.......

p/s saat nie ema perlukan sayang disisi ema..............dimana my dewa aty......

0 comments:

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review