Monday, September 12, 2011

salam sayang tok semua

Posted by Er Nea at Monday, September 12, 2011
~ salam da lama xjenguk kt blog nie......emmm windu nk tulis sal jiwa2 nie......arinie 12/9/11 bru masuk keja pas cuti pnjg jaga mak yg xbape sihat.....cakap pasai mak asa sayu aty nie....mcm mn dia kt sna kn.....ari tu masa blik dia xok agi nk jln pun sikit2 ja....sape masak kt dia kn....mst adik laki yg dok cibuk masak...pape pun proud kt adik lelaki i nie.....sibuk dia dok antaq mak sna sini, amik akak dia agi...smp xlekat kt umah....24 jm dok kat jln aya ja....kecian dia.......blik umah plak cibuk tlg akak dia masak plak.....emmm maklum lar akak2 yg senior smua da bilik tgl adik2 yg xreti nk masak ja.....emmmm ada hikmah jugak...aku da pndai masak cikit hehehehe...wat gulai plak tu hahahaha...mcm xpcya lar.....emmm bebalik sal mak td....mak dah xceria cm dulu dah.....senyum pun cam xikhlas ja.....sedeh kan.....nk mkn bihun sup mak.....tp mak sakit......ujung mggu insyallah blek tgk mak agi...cian mak kn cowg2 kt umah.....mak ema syg mak...cepat sembuh yer mak.....ema xmampu idup tnpa kasih syg mak........nty xda tmpt ema nk manja2 dah......pape pun mak mesti kuat taw......


~1 agi nk ucap bebanyak tima kasih kat my boss yg sgt memahami, dia lar boss terbaek yg penah aku jumpa...tp bagi aku family aku agi penting....duit.... keja aku boleh cari......tapi mak aku xda gantinya.....member ckp kt ofis ada yg dok btnya saipa aku xmai tp lantak korang lar...apa yg pntg aku taw apa yg aku buat.......my boossss tq yar....syg kamu......syg semua.....


~ emmm 1 agi tq gak kt ieda yasya sll ada ngn saya wktu ssh @ senang......semalam 11/9/11 (kt terminal rapid) xkn sya lupakan.....awk kwn terhebat dlm idup syer.......sy sygkan awak........awk byk bg kkuatan tok sy......wat org yg bkenaan maapkn sya.....sy xtaw knapa sy syg awk...cinta awk....wlu mcm2 awk wat kt sy...ape yg sy taw sy ikhlas.... jujur......idup mati sy hnya ada awak.....xsalah klau awak nak ajaq sy tp itu bkn cara dia......idup sy kaya ngn kasih syg....membesar ngn cara yg berbeza.....smg awak paham.....cubalah memahami saya.......saya sakit bila awk wat mcm tu...........maapkn jua andai sy telah melukakn aty awak.....tp sy nk awk taw sy da maapkan semua kekasaran @ apa jua kesilapan awk kt sya.....xkan penah ada dendam, benci yg ada cuma rindu, cinta & syg.........

1 comments:

iEdA said...

sy syg awk..ingt 2

 

pemilikdewahaty Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review